Reklama

  • Spotřební chování
  1. Značka a důležitost, význam značky pro respondenta
  2. Kategorie, kde je význam značky zásadní, jména značek subjektivně vnímaných jako důležité
  3. Frekvence nákupů (FMCG, móda, kosmetika, …), výdaje

 

 

 

  • Reklama a VOD
  1. Reklama a placený vs. neplacený obsah
  2. Do jaké míry je reklama motivace pro smlouvu s VOD), do jaké míry reklama obtěžuje
  3. Jiná omezení VOD při užívání bez smlouvy (omezení přetáčení, přeskakování, nucený obsah poskytovatele, nemožnost vypnout obrazovku)
  • Reakce na reklamu
  1. Vliv reklamy na respondenta – ovlivnitelnost a impulsní nákupy

 

  • Vztah k reklamě
  1. Celkový vztah k reklamě
  2. Hodnocení reklamy (zdroj informací, inspirace, zábava, podvod, zloděj času atd.)
  3. Reakce na reklamu ve VOD (sleduji, přeskakuji, ztlumím zvuk ..)

 

 

Nastavení cookies souborů

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat. Zjistit více

×
Nezbytné cookies

Nezbytné cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Ovlivňuje funkce
  • Konfigurační cookies
Nastavení cookies